نقد و بررسی qcy t13 anc؛ سوگلی تازه نفس

در این موضوع که هندزفری QCY T13 محصول پرطرفدار محبوب به شمار می‌رود شکی نیست، حالا کیو سی وای محصول دیگری به نام QCY T13 ANC راهی بازار کرده که نه تنها قیمت بسیار خوبی دارد، بلکه از قابلیت ANC هم بهره می‌برد. این موضوع برای خیلی از کاربران این سوال را ایجاد کرده که QCY T13 ANC به خاطر داشتن ANC ارزش خریدی بیشتری از T13 دارد؟ در بررسی QCY T13 ANC می‌خواهیم شما را به این محصول بیشتر آشنا کنیم.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که QCY T13 ANC جانشین QCY T13 به حساب می‌آید که از یکسری ویژگی‌های جدید بهره می‌برد و طراحی آن هم کمی متاوت است. زمانی که QCY T13 ANC را از جعبه خارج می‌کنید، متوجه می‌شوید که این محصول کسی کوچک و بسیار سبکی دارد. محصولی که خیلی راحت قابل حمل است و فضای زیادی را به خودش اختصاص نمی‌دهد. موضوعی که در طراحی کیس باید به آن توجه کنیم این است که کیس به شکلی ساخته شده که لبه‌های نسبتا گردی دارد و به همین دلیل وقتی کیس را به دست می‌گیرید احساس بسیار خوبی خواهید داشت. لبه‌های گرد باعث شده که این محصول ظاهری زیبا داشته باشد. همچنین باید بگوییم که کیس به صورت مات طراحی شده و به همین دلیل اثر انگشت را به سختی نشان می‌دهد.

برای کیس از متریال بسیار با کیفتی استفااده شده که باعث شده در زمان باز و بسته کردن کیس حس نکنید که ممکن است کیس خراب شود. زمانی که کیس را باز می‌کنید با دو بادز مواجه می‌شوید که ابعاد بسیار کوچکی دارد و با وزن بسیار کمی دارند خیلی راحت داخل گوش قرار می‌گیرند. این بادزها از سری‌های سلیکونی استفاده می‌کنند و به همین دلیل می‌توانید با توجه به اندازه گوش خودتان یکی از سری‌ها را انتخاب کنید.

پس از باز کردن کیس متوجه دکمه‌ای می‌شوید که به فشار دادن آن می‌توانید دستگاه را در حالت Pair شدن قرار دهید. همچنین داخل کیس عبارت R و L را هم مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهند کدام باز باید در کدام قسمت قرار بگیرد.

داخل بسته بندی QCY T13 ANC علاوه بر خود محصول و سری‌های سلیکونی یک کابل USB-C به USB-A هم قرار گرفته تا بتوانید کیس را شارژ کنید.

پورت شارژ هم روی لبه سمت راست این کیس قرار گرفته و دور تا دور کیس هم آیتم دیگری مشاهده نمی‌شود. همان‌طور گفتیم این کیس بسیار ساده طراحی شده است.

موضوع جالب‌تر ۴ میکروفن در نظر گرفته شده برای این محصول به خوبی صدای مزاحم محیط را حذف می‌کنند تا صدای شما با کیفیت بسیار خوبی به مخاطب منتقل شود. کیفیت تماس تلفنی و حتی تماس ویدیویی با این محصول با توجه به قیمتی که دارد فوق العاده خواهد بود.

2 نظر در "نقد و بررسی qcy t13 anc؛ سوگلی تازه نفس"

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *